VOCALIA DE VETERANS
Dimecres, 13 de MARÇ del 2019
Descripció de la sortida: Excursio per la zona de Sant Salvador de les Espases i final de festa amb una bona calçotada a Vacarisses.
Com en anys anteriors la vocalía de veterans té previst fer una excursió matinal per la Serralada de Sant Salvador de les Espases i posteriorment fer una calçotada de germanor, aprofitant l´oferiment del company Francesc Cos, que ens permet ferho a la seva casa de Vacarisses (Can Serra).
La caminada será d´unes 3 hores i ens permeterà visitar diferents indrets del camí de Vacarisses a Sant Salvador de les Espases en un itinerari de fácil recorregut d´anada i tornada pel mateix camí.
Vocal: Josep Villalba
Seràn uns 8,5 Km en un desnivell de 240m.
Desplaçament en vehicles particulars.
Lloc i hora de sortida: estació autobuses a les 8 del matí
Notes:
Cal fer la inscripció entre els dies 4 i 11 de Març del 2019. La inscripció es pot fer trucant per teléfon ( només de 19 a 21 h) o millor via WhatsApp o per correu electrónic al Joan Miquel (móvil 696.962.440) Podeu també utilizar el correu electrònic: joanaznal@telefonica.net). Si utilitzeu el WhatsApp, escriviu el vostre nom i cognom en el missatge.
Cal portar roba i calçat adequat, pals per caminar (opcional, peró molt recomanable), beguda i un bon esmorzar. Tanmateix, recomanen disposar del Carnet Federatiu de la FEEC del any en curs.
La compra de calçots i salsa correrà a correrà a càrrec de la vocalía de veterans i després es repartirán les despeses entre tots els participants.
Pel que fa a les begudes , la carn i les botifarres, etc. cada participant tindrà de portarho pel seu propi consum. Es buscaràn voluntaris per ocuparse del foc i de torrar la carn.